Strefa Studenta
Nowe komunikaty dla studentów
POCZTA
PLANY ZAJĘĆ
Prosimy o sprawdzenie czy każdy student jest zarejestrowany i przypisany do grup ćwiczeniowych i lektoratowych.
Studenci, którzy nie mają zaliczenia semestru planu niestety nie zobaczą. Prosimy o jak najszybsze dopełnienie formalności. Wszelkie zmiany bieżące (odwołania, przesunięcia, odrabianie) pojawiają się w elektronicznych planach zajęć.
Pytania i uwagi prosimy przesyłać na adres ewa.cyt@pja.edu.pl
REGULAMINY I ZARZĄDZENIA
- Regulamin studiów - pobierz
- Regulamin przyznawania pomocy materialnej pobierz
- Regulamin przyznawania redukcji czesnego pobierz
- Zarządzenie Rektora dot. transferu ocen pobierz
- Regulamin liczenia średniej ocen pobierz
- Regulamin realizacji ITN pobierz
- Zasady realizacji WF pobierz
- Zarządzenie dziekana – wyjazd na konferencje pobierz
STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH PJATK GDAŃSK
- Regulamin Studiów Języków Obcych w Gdańsku pobierz
INFORMATYKA
GRAFIKA
EGZAMINY I ZARZĄDZENIA
- Zarządzenie Dziekana ZWI i WZSNM dotyczące zasad egzaminów i zaliczeń w semestrze zimowym 2020/2021 pobierz
- Zarządzenie Dziekana ZWI i WSNM dotyczące zasad promocji studentów na semestr letni 2020/2021 pobierz
- Zarządzenie Dziekanów dotyczące sesji letniej 2019/2020 pobierz
- Zarządzenie Dziekanów dotyczące promocji na semestr zimowy 2020/2021 pobierz
Terminarz sesji jest dostępny w Elektronicznym planie zajęć.
GODZINY KONSULTACJI
Konsultacje z osobami prowadzącymi poszczególne przedmioty możliwe są bezpośrednio po prowadzonych przez nie zajęciach. Bardzo prosimy o wcześniejsze umówienie się mailowe.
OPŁATY I UBEZPIECZENIA
OPŁATY
opłata roczna | 2 raty | 10 rat | |
---|---|---|---|
1 rata | 2020.09.05 / nowi studenci: przy podpisywaniu kontraktu |
2020.09.05 / nowi studenci: przy podpisywaniu kontraktu |
2020.09.05 / nowi studenci: przy podpisywaniu kontraktu |
2 rata | 2021.02.05 | 2020.10.05 | |
3 rata | 2020.11.05 | ||
4 rata | 2020.12.05 | ||
5 rata | 2021.01.05 | ||
6 rata | 2021.02.05 | ||
7 rata | 2021.03.05 | ||
8 rata | 2021.04.05 | ||
9 rata | 2021.05.05 | ||
10 rata | 2021.06.05 |
Wysokość czesnego w zależności od rodzaju studiów i systemu opłat dla PJATK Gdańsk.
- czesne – kontrakty podpisane przed rokiem akademickim 2010/11
- czesne – kontrakty rokiem akademickim 2010/11 i 2011/12
- czesne – kontrakty od roku akademickiego 2012/13 do roku akademickiego 2014/15 (włącznie)
- czesne – kontrakty od roku akademickiego 2015/16
- czesne – kontrakty od roku akademickiego 2017/18
- czesne – kontrakty od roku akademickiego 2018/19 oraz 2019/20
- czesne za I rok studiów z uwzględnieniem zniżek rekrutacyjnych w roku akademickim 2019/20
- czesne za I rok studiów z uwzględnieniem zniżek rekrutacyjnych w roku akademickim 2020/21
- czesne - kontrakty od roku akademickiego 2020/21
Tabela opłat dodatkowych stanowi załącznik do Kontraktu zawartego między Studentem a Uczelnią.
UBEZPIECZENIA
Ubezpieczenie zdrowotne studentów w ramach NFZ- Studenci poniżej 26 roku życia
Obowiązek ubezpieczenia zdrowotnego studentów do 26 roku życia spoczywa na rodzicach (opiekunach) studenta. - Studenci powyżej 26 roku życia
Studenci , którzy ukończyli 26 rok życia i nie są nigdzie ubezpieczeni mają prawo wystąpić do PJATK z wnioskiem o ubezpieczenie.
Szczegółowych informacji na temat ubezpieczenia zdrowotnego udziela pani Iwona Borkowska iwona@pja.edu.pl
POMOC MATERIALNA I STYPENDIALNA
W roku akademickim 2020/21 wnioski o stypendium będą przyjmowane od 1 do 31 października.
W związku z ograniczeniami w działalności Uczelni prosimy o przesyłanie wypełnionych wniosków (oraz niezbędnej dokumentacji) pocztą/kurierem (liczy się data stempla pocztowego) na adres warszawski:
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
ul. Koszykowa 86; 02-008 Warszawa
z dopiskiem Komisja Stypendialna.
- Instrukcja ubiegania się o stypendia (PDF)
- Informacje dla studentów z zagranicy (PDF)
- Regulamin
- Dokumenty i wnioski
W razie pytań proszę pisać na adres stypendia@pja.edu.pl .
Stypendium Ministra
Od tego roku zmienił się sposób składania wniosków. Obowiązkiem studentów, którzy chcą się ubiegać o stypendium Ministra, jest przygotowanie dokumentacji dotyczącej osiągnięć zgodnie z wytycznymi Ministerstwa. Prosimy zatem o uważne zapoznanie się z ogłoszeniem Ministerstwa i zgromadzenie stosownych dokumentów, a następnie zeskanowanie ich i przesłanie na adres marzenal@pja.edu.pl w postaci pliku .zip, nazwanego nazwiskiem i imieniem studenta.
Na maile czekamy do 1 października 2020 r. włącznie.
W razie pytań prosimy pisać na adres stypendia@pja.edu.pl .
WYMIANY MIĘDZYNARODOWE
Programy stypendialne stwarzają niepowtarzalną okazję wyjazdu do jednej z uczelni partnerskich PJATK. Studenci mają możliwość spędzić na wymianie od 3 miesięcy do jednego roku akademickiego. Pobyt dydaktyczny kadry zazwyczaj może trwać do tygodnia w ciągu semestru.
Studenci zainteresowani wyjazdem są zobowiązani do aplikowania via formularz online w czasie okresu rekrutacji – corocznie pod koniec I semestru. Osobny formularz rekrutacyjny został przygotowany dla kadry: należy zgłosić plan wyjazdu w kolejnym roku akademickim przed zakończeniem poprzedniego, tj. przed połową lipca.
W obu przypadkach o przyznaniu stypendiów decydują odpowiednie komisje wydziałowe, po pozytywnej weryfikacji aplikacji.
Biuro Współpracy Międzynarodowej prowadzą Olga Wroniewicz (koordynator) i Arkadiusz Frydrych.
W Gdańsku prosimy kontaktować się z:
- Informatyka – mgr Monika Kobylińska , e-mail: mkobylinska@pja.edu.pl
- Sztuka Nowych Mediów – mgr Maria Żelazkiewicz, e-mail: maria.zelazkiewicz@pja.edu.pl
DO POBRANIA
- Zgoda na dopisanie studenta do grupy ITN pobierz
- Wzór zaświadczenia o realizacji przedmiotu WF we własnym zakresie pobierz
Pozostałe podania są przyjmowane i rozpatrywane za pośrednictwem systemu elektronicznego: podania.pja.edu.pl
Wszystkie dokumenty oraz kontakt do opiekunów praktyk znajdują się na portalu Akademickiego Biura Karier w zakładce Student - Praktyki - Gdańsk.
WEB DZIEKANAT
E-PODANIA
DYPLOMOWANIE
W roku akademickim 2020/2021 egzaminy dyplomowe planowane są w następujących terminach:
SEMESTR ZIMOWY
INFORMATYKA
Informatyka dzienne:
-
Termin składania prac do antyplagiatu: 25.01.2021
-
Obrona projektów inżynierskich: 8-9.02.2021
-
Egzamin inżynierski: 18-19.02.2021
Informatyka zaoczne:
-
Termin składania prac do antyplagiatu: 13.02.2021
-
Obrona projektów inżynierskich: 27-28.02.2021
-
Egzamin inżynierski: 27-28.02.2021
GRAFIKA
- Egzaminy dyplomowe: 20.02.2021
- Termin składania prac teoretycznych do antyplagiatu: 29.01.2021 (do Biblioteki prosimy wchodzić pojedynczo)
- Obowiązkowy przegląd prac dyplomowych: 14.02.2021 o godz. 18:00
- Egzamin dyplomowy: 20.02.2021
- Termin składania prac do antyplagiatu: 30.01.2021 (do Biblioteki prosimy wchodzić pojedynczo)
- Obowiązkowy przegląd prac dyplomowych: 14.02.2021 o godz 18:00
Udostępniamy materiały związane z procesem obrony pracy dyplomowej.
INFORMATYKA:
- Zestaw zagadnień na egzamin dyplomowy pobierz
- Instrukcja dyplomowania pobierz
- Instrukcja dyplomowania od 2018/2019 pobierz
DRUKI DO POBRANIA:
- Karta dyplomowego projektu inżynierskiego pobierz
- Oświadczenie autora pracy indywidualnej pobierz
- Podanie o przesunięcie terminu egzaminu dyplomowego pobierz
- Podanie o odpis dyplomu w języku angielskim pobierz
- Strona tytułowa pracy dyplomowej oraz oświadczenie autorów pracy zespołowej pobierz
- Szablon opisu propozycji tematu pracy dyplomowej pobierz
-
Oświadczenie o ilości wnioskowanych odpisów i suplementów pobierz
GRAFIKA:
- Zarządzenie Dziekana dotyczące dyplomowania pobierz
- Wytyczne dotyczące pracy pisemnej pobierz
- Lista osób uprawnionych do prowadzenia przewodu dyplomowego (promotorów):
- Lista osób uprawnionych do recenzowania prac dyplomowych (recenzentów) pobierz
DRUKI DO POBRANIA:
BSS
Zapraszamy na stronę BSS Gdańsk, zawierającą rozwiązania problemów oraz instrukcje
Baza Sprzętowo-Systemowa Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Gdańsku.
INSTRUKCJE- Internet bezprzewodowy czyli WiFi Konfiguracja sieci WiFi na laptopach i telefonach
- Trabelszuting Problemy z logowaniem, działaniem oprogramowania i korzystaniem z kont użytkowników
- Poczta PJATK Instrukcje związane z konfiguracją programu pocztowego
- Oprogramowanie Instrukcje związane z oprogramowaniem
- Konta i katalogi domowe użytkowników Informacje związane z kontami użytkowników, ich profilami, dostępem do danych itd...
- Dostęp do ZOD Gdańsk (tylko wykładowcy)
W przypadku problemów czy pytań proszę wysyłać wiadomości na adres help-gdansk@pja.edu.pl.
Telefon do serwerowni: (58) 683-59-82 (administrator nie zawsze jest w biurze).
Godziny pracy administratorów:
Poniedziałek - Piątek: | 08:00-18:00 |
AKADEMICKIE BIURO KARIER I PRAKTYKI
- Portal Akademickiego Biura karier
- Oficjalny profil na Facebooku
- Grupa Praca, Staż, Praktyki PJATK
- Grupa Biuro Karier PJATK Gdańsk
- e-mail: biurokarier@pja.edu.pl
PRAKTYKI
Wydział Informatyki
- Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
inż. Michał Hyla
mhyla@pjwstk.edu.pl
Wydział Sztuki Nowych Mediów – kierunek Grafika
- Pełnomocnik Rektora ds. Praktyk Studenckich
mgr Mariusz Hofmann
mariusz_hoffman@pjwstk.edu.pl
Zasady zaliczenia
Podstawą zaliczenia praktyk w Gdańsku są oryginały dokumentów.
Student może przesłać mailowo skan sprawozdania z praktyk do gdańskich pełnomocników (Wydział Informatyki - dr Tadeusz Puźniakowski, Wydział Sztuki Nowych Mediów – mgr Mariusz Hofmann) w celu jego weryfikacji. Nie jest to jednak jednoznaczne z zaliczeniem praktyk.
W związku z środkami podjętymi aby zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19, oryginały sprawozdań można dostarczać wyłącznie za pomocą kuriera/poczty, bądź umieszczając zaklejoną, podpisaną kopertę z dokumentami w urnie, która znajduje się obok Ochrony.
Uwaga! Korzystanie z opcji urny możliwe jest tylko po uprzednim telefonicznym kontakcie z Dziekanatem.
Dokumenty
Dokumenty dotyczące Wydziały w Gdańsku oraz kontakt do opiekunów praktyk znajdują się na portalu Akademickiego Biura Karier w zakładce Student - Praktyki - Gdańsk.
Dokumenty wspólne dla wszystkich Wydziałów dostępne są TUTAJ.
STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH
Studium Języków Obcych PJATK Gdańsk stawia na rozwijanie sprawności językowych i komunikacyjnych naszych studentów, by mogli efektywnie funkcjonować w wielojęzycznym środowisku. Nasze kursy językowe dostosowane są do poziomu zaawansowania i potrzeb studentów.
Koordynator lektoratów z ramienia SJO PJATK Gdańsk
mgr Patrycja Kowalak, e-mail: pkowalak@pja.edu.pl
W sprawach związanych z lektoratami prosimy kontaktować się z koordynatorem lektoratów Panią Patrycją Kowalak.
Dyżury Studium Języków Obcych w Dziekanacie (mgr P. Kowalak)
- wtorki – 11:15 – 13:15
- piątek – 11:30 – 13:00
REGULAMIN STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH
ZAPISY NA LEKTORAT Z JĘZYKA OBCEGO OD 4 SEMESTRU – STUDIA STACJONARNE 2019/2020
Szanowni Państwo,
Od 4 semestru mają Państwo możliwość uczenia się drugiego języka obcego (zamiast języka angielskiego). Proponujemy Państwu naukę języka angielskiego - kontynuacja, języka hiszpańskiego, języka norweskiego lub języka francuskiego. Warunkiem utworzenia grupy jest minimum 15 osób. Proszę uzupełnić formularz do dnia 21.11.2019r. wpisując język obcy, którego chcą się Państwo uczyć od 4 semestru. W przypadku pytań dotyczących utworzenia nowego lektoratu proszę kontaktować się z Kierownikiem Studium Języków Obcych Panią Patrycją Kowalak (pkowalak@pjwstk.edu.pl).
UWAGA- Po wyborze innego języka obcego niż angielski nie ma możliwości powrotu do grupy z językiem angielskim!
FORMULARZA ZAPISÓWBIBLIOTEKA
W związku z sytuacją epidemiologiczną obsługa studentów odbywa się drogą elektroniczną (wanda.szejko@pja.edu.pl ; biblioteka-gdansk@pja.edu.pl )
GODZINY OTWARCIA BIBLIOTEKI
- Poniedziałek: 12:00 – 16:00
- Wtorek: 12:00 – 16:00
- Środa: nieczynne
- Czwartek: 12:00 – 16:00
- Piątek: 12:00 – 16:00
- Sobota: 12:00 – 16:00
- Niedziela :nieczynne
KONTAKT
mgr inż. Wanda Szejko – wanda.szejko@pja.edu.pl ; biblioteka-gdansk@pja.edu.pl
KATALOGI ON-LINE
Użytkownicy biblioteki mają dostęp do systemu Patron, który umożliwia przeszukiwanie katalogów PJATK. Możliwe jest również sprawdzenie, w której filii (Gdańsk, Warszawa, Bytom) znajduje się interesująca nas literatura. System Patron jest dostępny pod adresem: http://system-biblioteka.pja.edu.pl.
Niestety na razie nie ma możliwości wypożyczania on-line.
CZASOPISMA
W sieci lokalnej pod adresem: http://gda-nas.pjwstk.edu.pl/czasopisma/ udostępniamy czasopisma w formacie PDF. Oferujemy dostęp do następujących tytułów:
- 2D Artist
- 3D Creative
- APA
- Digital Photographer Polska
- Elektronik
- Estrada i Studio
- PHP Architect
- SQL Server Pro
W wersji papierowej w bibliotece PJATK w Gdańsku dostępne są następujące czasopisma:
- 2+3D
- Advanced Photoshop
- Business English
- Chip
- Communication Arts
- Computer Arts
- Estrada i Studio
- GazetaWyborcza
- Novum
- PC World Komputer
- Polityka
- Technology Review
- Baseline
- Web Desinger
REGULAMIN DLA CZYTELNIKÓW
Postanowienia ogólne
- Biblioteka udostępnia swoje zbiory pracownikom, studentom, słuchaczom studiów podyplomowych, doktorantom PJATK, w godzinach otwarcia.
- Pracownicy PJATK są zapisywani są do Biblioteki na podstawie zaświadczenia o zatrudnieniu, po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Studenci, słuchacze studiów podyplomowych są zapisywani automatycznie.
- Z chwilą podpisania kontraktu z Uczelnią, student zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Biblioteki PJATK.
- Czytelnik ponosi pełną odpowiedzialność za użytkowane materiały biblioteczne. W przypadku zgubienia, zniszczenia książki lub innych materiałów bibliotecznych, Czytelnik jest zobowiązany do odkupienia identycznego egzemplarza lub wpłacenia wartości zniszczonego mienia.
- Książek, czasopism i innych materiałów bibliotecznych nie wolno wynosić poza pomieszczenie Czytelni bez zgody bibliotekarza.
- Czytelnicy mogą kopiować materiały biblioteczne w uzasadnionej ilości wyłącznie na własny użytek.
- Czytelnicy korzystający z Biblioteki zobowiązani są do zachowania ciszy i przestrzegania porządku.
- Prawo ostatecznej decyzji we wszystkich sytuacjach ma Prorektor ds. Studenckich.
Czytelnia:
- Z Czytelni mogą korzystać Czytelnicy Biblioteki PJATK oraz osoby niezapisane do Biblioteki PJATK.
- Do Czytelni nie wolno przychodzić w okryciach wierzchnich. Zabronione jest spożywanie jedzenia.
- Z pozycji księgozbioru podręcznego (słowniki, encyklopedie, czasopisma itp.) wolno korzystać wyłącznie w Czytelni.
- W uzasadnionych przypadkach bibliotekarz może wyrazić zgodę na wypożyczenie zbiorów z Czytelni, określając termin takiego udostępnienia.
- Czytelnicy Biblioteki mają możliwość wglądu do prac dyplomowych wyłącznie na miejscu, w Czytelni. Zamówienie na udostępnianie prac dyplomowych należy zgłosić drogą mailową. Prac dyplomowych (forma drukowana/ płyta CD) nie można kopiować.
- W Czytelni nie ma możliwości kserowania i drukowania dokumentów.
Wypożyczalnia:
- Prawo do bezpośredniego korzystania z wypożyczalni Biblioteki mają pracownicy i studenci PJATK.
- Wypożyczenia są dokonywane na podstawie okazanej ważnej legitymacji studenckiej.
- Książki są wypożyczane:
- studentom na okres trzech tygodni, maksymalnie 3 książki,
- pracownikom na miesiąc, maksymalnie 5 książek.
- Osoby, które uzyskały zgodę bibliotekarza, mają prawo wypożyczać książki na dłuższy okres.
- W uzasadnionych przypadkach Biblioteka ma prawo domagać się zwrotu wypożyczonych książek przed ustalonym terminem.
- Wypożyczający powinien sprawdzić stan otrzymywanego egzemplarza oraz stan załączników do książki. Zauważone uszkodzenia należy zgłosić bibliotekarzowi w celu ich odnotowania. W przeciwnym wypadku Czytelnik jest za nie odpowiedzialny.
- Czytelnik, w momencie wypożyczenia, bierze odpowiedzialność za stan i termin zwrotu książki.
- Możliwe jest przedłużenie terminu wypożyczenia książek – telefonicznie, e-mailowo lub osobiście, w okresie nieprzekraczającym daty zwrotu.
- W przypadku przekroczenia terminu zwrotu książek, Czytelnik jest zobowiązany uiścić opłatę za każdy rozpoczęty dzień przetrzymania w wysokości 0,5 zł. (pięćdziesiąt groszy).
- Opłatę należy uregulować w Bibliotece, nie dłużej niż w ciągu jednego miesiąca od daty jej naliczenia. Wpłacający otrzymuje dowód wpłaty. W przypadku zadłużenia na koncie bibliotecznym nie będą wypożyczane kolejne pozycje.
- W zamian za opłatę za nieterminowy zwrot można podarować na rzecz Biblioteki książki o wartości równej wysokości opłaty. Tytuły musi zaakceptować bibliotekarz.
- Czytelnik może zgłaszać swoje propozycje zakupu książek lub prenumeraty czasopism za pomocą formularza dostępnego na stronie Biblioteki PJATK lub osobiście.
Wypożyczenia międzybiblioteczne:
- Studenci i Pracownicy PJATK mogą indywidualnie dokonywać wypożyczeń ze zbiorów innych bibliotek, z którymi Biblioteka PJATK ma podpisane umowy.
- Wypożyczenia międzybiblioteczne dokonywane są na podstawie rewersów międzybibliotecznych uzyskanych w Bibliotece PJATK.
- Można uzyskać nie więcej niż 5 rewersów jednocześnie. Czytelnicy zobowiązani są do rozliczenia się z otrzymanych rewersów w ciągu dwóch miesięcy od daty wydania.
- Studenci i Pracownicy PJATK zobowiązują się do przestrzegania regulaminu biblioteki, z której korzystają (m.in. odpowiedzialność za wypożyczone zbiory, uregulowanie ewentualnych opłat za nieterminowy zwrot).
- Studenci kończący edukację w Uczelni oraz pracownicy rozwiązujący umowę o pracę z Uczelnią, zobowiązani są do przedłożenia karty obiegowej w celu potwierdzenia uregulowania wszelkich zobowiązań w stosunku do Biblioteki.
SAMORZĄD STUDENCKI PJATK GDAŃSK
KOŁA NAUKOWE
Dzięki aktywnemu członkostwu w Kołach Naukowych można rozwinąć swoje zainteresowania, nabyć nowe kompetencje, poszerzyć sieć kontaktów, stworzyć i wypromować projekt, wziąć udział w konkursach, targach, wystawach i konferencjach.
Na PJATK Gdańsk działają następujące Koła Naukowe:
KOŁO NAUKOWE „HASHCODE”

Skupiamy osoby zainteresowane poszerzaniem swojej wiedzy z zakresu metod i języków programowania, narzędzi programistycznych. Członkowie naszego Koła są zafascynowani najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi.
Jeśli jesteś zainteresowany przystąpieniem do „HashCode” skontaktuj się z:
- Przewodniczącym Koła (s17472@pja.edu.pl)
- Opiekunem Koła – mgr Pawłem Czapiewskim (pczapiewski@pja.edu.pl)
KOŁO NAUKOWE DIGITAL PAINTING I CONCEPT ART
Koło naukowe Digital painting i concept art zrzesza studentów PJATK zainteresowanych dziedziną malarstwa cyfrowego. Przygotowuje studentów do pracy w multimedialnym przemyśle rozrywkowym, na przykład przy produkcji konceptów na potrzeby filmów i gier komputerowych, oraz tworzenia ilustracji o różnym zastosowaniu. Działalność w Kole Naukowym Digital Painting i Concept Art sprzyja poszerzaniu wiedzy na temat tworzenia sztuki komercyjnej z użyciem technik cyfrowych oraz wiedzy na temat tradycyjnych zasad rysunku i malarstwa (kolor, kompozycja, światłocień, anatomia, perspektywa).
Zajęcia w ramach Koła odbywają się w poniedziałki, o godz. 18.00, na platformie MS Teams.
Grupa na facebooku:
http://www.facebook.com/groups/1244035005804869
Kontakty:
- Przewodniczący Koła - Ewa Głowacka (s19449@pja.edu.pl)
- Opiekun Koła - mgr Marta Marszałek
NINJA PJATK

NINJA-PJATK jest e-sportową drużyną akademicką, która bierze udział w większości prestiżowych turniejów akademickich w Polsce i nie tylko. Mamy drużyny w CSa, LoLa, R6, Overwatcha i Fortnite. W naszych składach są tylko i wyłącznie studenci PJATK ponieważ warunkiem utworzenia drużyny w poszczególnej grze jest wymóg posiadania w składzie tylko studentów PJATK. Mimo, że drużyna funkcjonuje trochę ponad rok, to już możemy się poszczycić kilkoma sporymi osiągnięciami w kilku tytułach.
Jeśli jesteś naszym studentem i grasz w jeden z poniższych tytułów oraz chciałbyś wstąpić w nasze szeregi to zapraszamy Cię do wypełnienia odpowiedniego formularza zgłoszeniowego, dzięki któremu będziemy w stanie do Ciebie dotrzeć, a Ty sam zyskasz z tego satysfakcjonujące profity!
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny Counter Strike : Global Offensive
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny League of Legends
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny Overwatch
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny DOTA2
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny Fortnite
- Formularz zgłoszeniowy do drużyny Rainbow Six
Gdzie nas znaleźć
- Discord: https://discord.gg/FsUXhTx
- Fanpage: https://www.facebook.com/ninjapjatk/
- Mail: ninja@pja.edu.pl
- Dominik Kozieł (kdominik@pja.edu.pl) - Warszawa
- Filip Dobrzyniewicz (filip.dobrzyniewicz@pja.edu.pl) - Gdańsk
ODYSEJA UMYSŁU

- Jesteś osobą kreatywną?
- Odnajdujesz się w pracy zespołowej?
- Lubisz nutkę rywalizacji?
W takim razie zapraszamy do naszej drużyny Odysei Umysłu!
Odyseja Umysłu jest międzynarodowym konkursem kreatywnego rozwiązywania problemów. Uczestnicy rozwijają zdolność logicznego myślenia, kreatywność oraz umiejętność pracy w zespole mierząc się z różnymi, często bardzo abstrakcyjnymi, problemami.
Jeśli jesteś zainteresowany przystąpieniem do „Odysei Umysłu" skontaktuj się z:
- Przewodniczącym Koła - Julią Surmą (julia.surma@pja.edu.pl)
- Opiekunem Koła –mgr Michałem Hylą (mhyla@pja.edu.pl)
Przeczytaj o sukcesach naszej drużyny:
Wybuch kreatywności i nauka pracy w zespole. Odyseusze spotkali się w Gdańsku- Radio Gdańsk
Nasza drużyna co roku zdobywa podium w finale krajowym, co daje jej przepustkę do rozgrywek na ogólnoświatowym szczeblu. W 2018 roku nasi Odyseusze zdobyli brązowy medal na zawodach w Stanach Zjednoczonych.
AZS PJATK GDAŃSK
Zapraszamy na zapisy do AZS PJATK w Gdańsku. Przyłącz się i walcz razem z nami!
SEKCJA BRYDŻA SPORTOWEGO
Zapisy przeprowadza dr inż. Stanisław Szejko.
Kontakt: stasz@pja.edu.pl lub w pokoju nr 1.
W sezonie 2018/2019 uczestniczył w rozgrywkach 3 LIGI Pomorskiego Związku Brydża Sportowego (6 miejsce) oraz w Akademickich Mistrzostwach Polski w Brydżu Sportowym (14 miejsce w konkurencji TEAM, 14 miejsce w klasyfikacji generalnej uczelni).
Prezes KU AZS PJATK w Gdańsku
Jakub Pilachowski
e-mail: jakub.pilachowski@pja.edu.pl
Jak się zapisać?
- Skontaktuj się z prowadzącym daną sekcję.
- Jeżeli nie jesteś pewien/pewna, lub masz jakieś pytania dotyczące sekcji – pisz śmiało!
- Z pozostałymi sprawami prosimy pisać bezpośrednio do Prezesa KU AZS PJATK w Gdańsku.
Pozostałe informacje
- Na Akademickie Mistrzostwa Polskie potrzebna będzie legitymacja AZS ISIC.
- By otrzymać legitymację należy wypełnić wniosek online: LINK
- Wybieramy ubezpieczenie, które nas interesuje, następnie klikamy dalej. W liście rozwijanej „uczelnia” wybieramy: „Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Gdańsku”.
- Po wypełnieniu wniosku drukujemy deklarację ze strony, następnie wraz z nią, składką oraz zdjęciem jak do dowodu/legitymacji studenckiej udajemy się na ul. Uphagena 25 w Gdańsku w celu wyrobienia legitymacji ISIC AZS.