W związku z sytuacją epidemiologiczną w kraju i na świecie już od 10 marca wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu Uczelni aby zapewnić bezpieczeństwo studentom i pracownikom oraz zapobiec rozprzestrzenianiu się wirusa.
Zgodnie z zarządzeniem Rektora PJATK, prof. Jerzego Pawła Nowackiego, w sprawie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa COVID-19 wprowadzono rozwiązania:
- od 10 marca zostały wstrzymane wyjazdy zagraniczne pracowników i studentów,
- od 10 marca zostały odwołane wydarzenia organizowane na terenie uczelni,
- od 16 marca wykłady i zajęcia są prowadzone on-line.
Zachęcamy wszystkich do rozważnego postępowania i przyłączenia się do ogólnopolskiej akcji #ZostańwDomu – w ten sposób chronimy zdrowie swoje i swoich bliskich.
W ramach tej akcji drużyna e-sportowa Ninja PJATK zorganizowała konkurs na facebooku. Więcej informacji na ich profilu: facebook.com/ninjapjatk/
Dla osób uczących się/pracujących w domu PJATK przygotowało również nakładki na zdjęcia profilowe (można jej użyć klikając w zdjęcie profilowe na profilu) facebook.com/polskojaponska
Poprzednie komunikaty:
Legitymacje studenckie ważne do 31 maja
Specjalny tryb pracy jednostek PJATK
Zarządzenie Rektora PJATK z dnia 11 marca
Zarządzenie Rektora PJATK ws. przeciwdziałania koronawirusowi